Vinterferie på skolen betyr ledig gymsal :)

Vinterferie på skolen betyr mer ledig tid i gymsalen og det må vi benytte. Vi tok kontakt med skolen og fikk vite at på tirsdag var SFO på tur hele dagen. Da kunne vi bruke god tid.

3-5 åringene pakket sekkene med kopp, mat og gode sko og satte kursen mot gymsalen kl. 10:00.

Det er deilig å ha god tid i gymsalen for da rekker man å prøve alt som er der.  Vi lekte sisten, klatret i både klatreveggen og ribbeveggen, hoppet på tjukkasen, prøvde ut rockeringer med vekslende hell, balanserte på krakker og slengte oss i tauene og enda var det tid til mer.

Lunsjen ble inntatt på scenen og da var det jammen godt med litt mat og drikke! :)

Etter lunsj ble det en liten hvilepause med en liten bok for å synke maten litt før det var på'n igjen.

Mere klatring, løping og hopping, litt dansing og stuping av kråke og en ball-lek og så var det slutt.

Nesten 4 timer i gymsalen setter sine spor, så det var en sliten, men fornøyd gjeng som kom tilbake til barnehagen.

Bilder kommer snart. :)