Årets sommerfest er over..

Vi har gledet oss i mange dager, vi har bakt kaker, sunget og øvd på både regler og skuespill og kjent på mange sommerfugler i magen..  og endelig var dagen her..

Årets sommerfest har gått av stabelen og her var det ingen som lot seg stoppe av "litt" regn. Det er ikke ofte vi har flyttet sommerfesten inn, men i år måtte vi gi tapt for været...  men sommerfest må vi jo ha uansett! :)

Vi satset på at der det er hjerterom er det husrom, så vi var aldri i tvil om at med så mange flotte barn, foreldre, besteforeldre og søsken ville vi få en flott fest uansett.

Barna gledet seg veldig til å synge og var strålende fornøyd med applausen.  5-årsklubben fikk vist fram «De fire Bukkene Bruse og et to-hodet troll», en dansk variant av et velkjent norsk folkeeventyr. Vi bøyer oss i hatten over innsatsen. :)

Det smaker selvfølgelig ekstra godt med saft, kaker, is og boller etter litt kunstnerisk utfoldelse og det var mer nok til alle.

Det er veldig hyggelig å få besøk av så mange flotte folk!!  Tusen takk til supre foreldre, besteforeldre og søsken som så mannsterkt møtte opp til årets sommerfest. Dere bidro sterkt til at dette ble en flott dag for barna og barnehagen!

En stor takk også til de som var så sporty å stille opp på leker/konkurranser på strak arm. :)