Velkommen til en nytt barnehageår!

Barnehagen har startet opp igjen etter en deilig sommer med masse sol og varme. Noen av oss har tilbragt ferien i Norge andre har vært i det store utlandet, men uansett håper vi alle sitter igjen med mange gode minner vi kan ta med oss inn i høsten som snart banker på døra. Men fortsatt kan vi skryte av en deilig sommer, så vi bruker mye av tiden ute i lek.

Barnehagen har begynt å ta imot nye barn og nye foreldre, noe som er spennende for store og små. De første ukene bruker vi på å bli kjent med de nye og de skal også bli kjent med de voksne, barna og rutinene i barnehagen.
Vi gleder oss til å begynne å jobbe med temaet vårt både avdelingsvis og i språkgrupper. Følg med på ukeplan om når og hva vi «jobber» med i barnehagen.

Hilsen alle de voksne i barnehagen.