Juletrefest

Januars store høydepunkt for barna var uten tvil årets juletrefest. Vi dramatiserte julebudskapet og sang julesanger og gledet oss veldig..

Vi feiret årets juletrefest i Åssiden Kirke for første gang. Kortere vei til juletrefesten var nok et pluss for mange travle foreldre og barn, og mange er jo allerede godt kjent i kirken.

Vi kom til dekket bord og kunne kose oss med kaker, kaffe, frukt og brus. En flott fest for store og små. Barna fremførte juleevangeliet og sang så vakkert som bare de kan. :)

Og jammen kom det ikke en nisse med godtepose etter vi hadde gått rundt juletreet.

Det ble meg fortalt at det ikke var farlig, for det var visst ikke den "ekte" nissen, bare noen som hadde kledd seg ut.

Festkomiteen skal ha en stor takk for vel utført arbeid. Takk også til alle foreldre, søsken, besteforeldre og alle andre som var med på å gjøre festen god.