Stilling ledig som pedagogisk leder

Pedagogisk leder 100% stilling - Preg barnehager Åssiden AS, tidligere Tryggheim barnehage, Drammen. Søknadsfrist 21.januar 2024.

Preg barnehager Åssiden AS søker etter PEDAGOGISK LEDER i 100 % fast stilling.

Preg barnehager Åssiden AS er en koselig privat to-avdelings barnehage for barn 0-5 år. Dette er tidligere NLM-barnehage Tryggheim Drammen AS, som endrer navn 1.1.24.  Barnehagen ligger på Åssiden i Drammen, nær stort grøntareal ved elva.

Norsk Luthersk Misjonssamband eier og driver barnehagen gjennom selskapet Preg barnehager. Barnehagen drives med kristent formål.

Vi søker nå:

Pedagogisk leder 100 % fast stilling

Kvalifikasjoner:

•        Barnehagelærer/førskolelærerutdanning
  •        Engasjert
  •        Har et trygt fang
  •        Jobber godt i team, men kan også jobbe alene
  •        Positiv, fleksibel og har godt humør
  •        God leder
  •        Ser enkeltbarn, og kan også lede barnegrupper
  •        Flytende norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  •        Søkere med barnehagelærerutdanning fra utlandet, må ha fått denne godkjent i utdanningsdirektoratet.
  •        Personlig egnethet vektlegges
  •        Frivillig innsats i menighetsarbeid oppfattes positivt

Det forutsettes at søkere bekjenner den kristne tro, og forplikter seg til å arbeide etter barnehagens kristne verdigrunnlag, vedtekter og instrukser.

Vi kan tilby

•        Trivelig miljø med stabilt personale
  •        Spennende og utfordrende arbeid
  •        PBL hovedavtale og tariffavtale
  •        Pensjonsordning i Storebrand
  •        Kurs, opplæring

Den som blir ansatt må legge frem tilfredsstillende politiattest (jfr. barnehageloven §30).

Nærmere opplysninger om stillingen kan fåes ved henvendelse til barnehagen v/ Solveig Nygård

Tlf: 404 33 197  /  32 92 20 76  eller assiden@pregbarnehager.no

Søknad, CV og referanser sendes:

Tryggheim barnehage, Farmen Nedre 6, 3024 Drammen,

eller til assiden@pregbarnehager.no

Søknadsfrist: 21.januar 2024.

Tiltredelse: Så snart som mulig.

Personopplysninger

Preg barnehager er dataansvarlig for den personlige informasjonen du sender inn i søknaden din.

Når du søker på en stilling, aksepterer du at vi registrerer og samler inn de personlige opplysningene du gir oss i søknaden din. Vi kan dele søknaden med de involverte i rekrutteringsprosessen.

Vi beholder informasjonen til rekrutteringsprosessen er avsluttet, om ikke annet er avtalt.

Du kan be om innsyn i de personopplysninger Preg barnehager har om deg. Du kan også kreve at vi retter ukorrekte opplysninger eller sletter informasjon om deg. Du har dessuten rett til å trekke tilbake samtykket til at vi behandler personopplysningene dine. Vi kommer da til å fjerne søknaden og slette personopplysningene som er forbundet med søknaden fra rekrutteringssystemet.

Ved å sende inn din søknad:

1. Erklærer du at du har lest, forstått og akseptert retningslinjene ovenfor

2. Erklærer du at opplysningene i søknaden din er fullstendige og riktige.

3. Samtykker du til behandling og ivaretakelse av de innsendte opplysningene.