Vårspretten 2012

Tirsdag var det duket for vårens faste tradisjon her i barnehagen, nemlig "VÅRSPRETTEN". Små og store rusler ned på campingen hvor løypa står klar.

Postene ga fine utfordringer og inneholdt blant annet bowling med flasker og stor ball, stolleken med sitteunderlag og tromme, erteposekasting og ikke minst "non-stop-leken, for den smaker så veldig godt. Den eneste posten det lønner seg å tape... for da får man spist flest non-stop. Da balanseposten kom var det nok enkelte som satte pris på ei god hånd å holde i når man skulle balansere høyt, høyt oppe, men morsomt var det.

Etter at alle postene var besøkt ruslet vi tilbake i barnehagen hvor alle ble belønnet med diplom og is.

1-åringene var igjen i barnehagen og hadde sin egen "Sprett" med ballkast -veldig gøy, balansering -litt utfordrende, og non-stop-leken -smakte aller best. Diplom og is falt i smak også i denne gruppen. :)